Awatar użytkownika
McGyver
Weteran
Weteran
Posty: 1799
Rejestracja: 24 mar 2012, 17:30
Lokalizacja: Gdańsk

Koniec z WTA w ES?

Właśnie czytam sobie podobny wątek na www.tennisforum.com. Bardzo prawdopodobne, że od przyszłego roku skończą się transmisje z turniejów WTA. Pozostaną jedynie relacje z 3 turniejów WS oraz kilku mniejszych turniejów ATP. Może ktoś bardziej zorientowany spróbuje to potwierdzić?
Awatar użytkownika
SevenUP
Senior
Senior
Posty: 2093
Rejestracja: 7 sie 2009, 13:57

Re: Koniec z WTA w ES?

Zdaję się, że w kilku krajach prawa ma ktoś inny, ale ponoć Eurosport jeszcze negocjuje z WTA.
Prince Textreme Tour 100 310
Cherry
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 240
Rejestracja: 9 wrz 2011, 15:09

Re: Koniec z WTA w ES?

Nie znam się, ale czemu tak właściwie Eurosport od kilku lat nie transmituje również turniejów ATP (poza Queens i Doha chyba)? To znaczy wiem, że nie mają praw ale trochę kicha że tak znany kanał sportowy nie będzie prawie w ogóle pokazywał sportu, który przez ostatnią dekadę wypełniał połowę tych ich transmisji...WTA i tak rzadko oglądam ale no przydałoby się. I co teraz? Ostatnio widziałem że krykiet pokazują. Problem w tym że w Polsce mało kto ogląda krykiet.

Sorry za mały offtop ale musiałem się wypowiedzieć :wink:
:::yay::: Guillermo Coria, David Nalbandian, Juan Martin del Potro, Juan Monaco, Juan Carlos Ferrero, Roger Federer :::yay:::
Awatar użytkownika
robpal
Senior
Senior
Posty: 4737
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:39
Lokalizacja: Palaiseau

Re: Koniec z WTA w ES?

Krykiet to piękny sport (nota bene mający swoje podobieństwa do tenisa). Mogliby puścić ligę indyjską w czerwcu, to bym od telewizora nie wstawał.
mtenis team

"He's going to be around in the top two or three in the world for as long as he wants to be. He's an animal, a great athlete and a great player."
Pete Sampras o Rafaelu Nadalu